lördag 22 september 2012

Är kanske en orm

Hej, hej! ( Sandra.-))

Länge sedan. Här på bloggen. Annars är jag med. Varje dag. Trots sjukdom i närmsta familjen och väldigt få sovtimmar ibland. Biter inte ens på naglarna. Verkar lite poänglöst just nu... Kanske jag går på solenergi även molniga dagar? Vad beror det på? Att jag har det så j-a lätt o surfar runt i mitt glassiga liv? Att jag inte har tid att vara en snorunge? Har haft dödsångest och vaknat upp på nätterna. Försökt somna om. (Enda som hjälper är musik, promenader i en tyst värld och något jag slutat med.) Har ju en bisvärm i skallen. Den surrar högre och högre. Om det inte är en "enkel" tumör, om jag inte fixar plugg, jobb, familj och att byta i äldstas hamsterbur. Hur går det då? För mig. För hamstern? Surr... Måste komma till ro med att livet är som det är. Hur gör man det? Hur gör jag det, som vägrar tro att ormar kan simma... fast jag vet att de kan? Så svårt att vara en människa i människors värld ibland...

/M

1 kommentar:

  1. Du är ju tillbaka här så det går åt rätt håll!! Du löser nog det mesta omkring dig!! Kram Kram

    SvaraRadera